AGATUR reclama medidas urgentes contra las viviendas turísticas ilegales
“AGATUR esixe medidas urxentes contra as vivendas turísticas ilegais”
Асацыяцыя сельскага турызму ў Галіцыі (AGATUR) solicitará á Administración que incremente os esforzos encamiñados á erradicación das vivendas turísticas ilegais, coa publicación dunha normativa que iguale en dereitos e obrigas a este tipo de aloxamentos coas Casas de Turismo Rural, xa que a proliferación destes aloxamentos, que operan sen os permisos e regulacións necesarias, está a afectar gravemente aos establecementos de turismo rural que cumpren toda a normativa.
Esta competencia desleal non só afecta aos propietarios dos Establecementos de Turismo Rural, senón tamén á economía e ao emprego local. Son moitos os establecementos rurais que ven diminuíndo a súa ocupación e, en consecuencia, os seus ingresos, o que pon en perigo os postos de traballo e a viabilidade de negocios que moitas veces son fundamentais para a economía do rural. Ademais, repercute negativamente na calidade do turismo en Galicia, afectando á súa reputación e á satisfacción dos visitantes.
Por iso, AGATUR reclama unha revisión da normativa vixente, xa que entende que a actual xa non reflicte a situación actual do sector turístico. É fundamental que todas as vivendas destinadas ao turismo teñan a consideración de actividades económicas reguladas, o que implica que deben cumprir coas mesmas obrigas fiscais, legais e sanitarias que os aloxamentos rurais regulados. Só así se pode garantir a competencia leal e a sustentabilidade do sector en Galicia.
Xunta Directiva da Asociación Galega de Turismo Rural (AGATUR)
—
“AGATUR reclama medidas urgentes contra las viviendas turísticas ilegales”
La Asociación Gallega de Turismo Rural (AGATUR) solicitará a la Administración que incremente los esfuerzos destinados a erradicar las viviendas turísticas ilegales, con la publicación de una normativa que iguale en derechos y obligaciones a este tipo de alojamientos con las Casas de Turismo Rural, ya que la proliferación de estos alojamientos, que operan sin los permisos y regulaciones necesarias, está afectando gravemente a los establecimientos de turismo rural que cumplen con todas las normativas.
Esta competencia desleal no solo afecta a los propietarios de Establecimientos de Turismo Rural, sino también a la economía local y al empleo. Muchos establecimientos rurales están viendo disminuir su ocupación y, en consecuencia, sus ingresos, lo que pone en peligro empleos y la viabilidad de negocios que, a menudo, son fundamentales para la economía de las zonas rurales. далей, impacta negativamente en la calidad del turismo en Galicia, afectando su reputación y la satisfacción de los visitantes.
Por ello, AGATUR reclama una revisión de la normativa vigente, ya que entendemos no refleja la situación actual del sector turístico. Es esencial que todas las viviendas destinadas al turismo sean consideradas actividades económicas reguladas, lo que implica que deben cumplir con las mismas obligaciones fiscales, legales y sanitarias que los alojamientos rurales regulados. Solo así se podrá asegurar una competencia justa y la sostenibilidad del sector en Galicia.
Junta Directiva de la Asociación Galega de Turismo Rural (AGATUR)