Aquest Pont de la Constitució, rega Galícia
Aquest Pont de la Constitució, rega Galícia.
Al desembre, les valls i les muntanyes de Galícia canvien el seu color, Els rius sonen forts i els dies es conviden a recollir -se al costat de la calor d’una xemeneia.
Imagineu -vos despertar en una casa rural, envoltat de boira suau, Amb l’aroma de la llenya cremant i el xiuxiueig de la natura com l’únic so.
Les cases de turisme rural a Galícia estan preparades per rebre -la, de manera que aquests dies desconnecteu de tot, Menys que l’essencial: La terra, Aire fresc, El gust d’un menjar elaborat a casa i el temps sense pressa.
Aquest pont, Vine a Galícia, Deixeu que la pau dels seus paisatges us ompli i torni amb la sensació d’haver viscut alguna cosa única.
🌲 Reserveu el vostre lloc a la tranquil·litat de Galícia, A l’Associació Galicia del Turisme Rural (AGATUR) 🌲
#Constitució de Bridgedel #TurismoruralGalicia #Galiciaenotoño #EscapaPadarural #casasdesdurismo #Agatur
——
Aquest pont de la Constició, Regalhech Galícia.
En decembro, Les valls i les muntanyes de Galícia porten altres colors, Els rius sonen fortament i els dies us conviden a agafar la calor d’una xemeneia.
Imagineu -vos despertar en una casa rural, envoltat de Nebo suau, amb l'aroma de Leña i el murmuri de la natura com l'únic fill.
Per tant, les cases de turisme rural a Galícia estan a punt per rebre't, de manera que aquests dies estigueu desconnectats de tot, Agrams esiencials: A terra, o aire fresc, el sabor d’un àpat casolà i el temps sense pressa.
Aquest pont, vén el galic, Deixeu que la pau dels vostres paisatges us ompli i torni amb la sensació d’haver viscut alguna cosa única.
🌲 Reserveu el vostre lloc en la tranquil·litat de Galícia. Associació Galega de Turisme Rural (AGATUR) 🌲
#PontedAcnstitution #Turismoruralicaria #galicianoounono #capapadarural #casasdetiturismo #Agatur