l'Associació

2. l'Associació
Filtre
Casas Rurales en Galicia

Associació Gallega de Turisme Rural amb finalitats no lucratives, no hi ha llaminadures següents:

El seu objectiu és promoure i donar suport als socis, propietaris d'habitatges de turisme rural i establiments d'hostaleria rural, en les modalitats regulades per la Xunta de Galícia, defensar els interessos específics dels seus propietaris i desenvolupar, promoure i promoure el Turisme Rural i totes les iniciatives per elevar el nivell de vida de caràcter cultural, esportiu i social, etc., que tenen lloc al territori de la Comunitat Autònoma de Galícia.

L'Associació Gallega de Turisme Rural sense ànim de lucre, en sigàtur:

Té per objectiu promoure i donar suport als associats, propietaris de les Cases de Turisme Rural i Establiments Hostalers a l'àmbit rural, en les modalitats reglades per la Xunta de Galícia, defensant els interessos específics dels seus propietaris i desenvolupant, incentivant i promocionant el Turisme Rural i totes les iniciatives d'elevació del nivell de vida de caràcter cultural, esportiu i social, etc., que tinguin lloc al territori de la Comunitat Autònoma de Galícia.