Asociación

2. Asociación
filtro
Casas Rurales en Galicia

A Asociación Galega de Turismo Rural con fins sen ánimo de lucro, Non seguinte AGATUR:

O seu obxectivo é promover e apoiar aos asociados, propietarios das vivendas de turismo rural e os establecementos de hostalería no rural, nas modalidades reguladas pola Xunta de Galicia, defendendo os intereses específicos dos seus propietarios e desenvolvendo, fomentando e promovendo o Turismo Rural e todas as iniciativas para elevar o nivel de vida de carácter cultural, Deportivo e social, etc., que teñen lugar no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia.

A Asociación Galega de Turismo Rural sen ánimo de lucro, Sigit En AGATUR:

Obxectivo é promover e socios de soporte, propietarios de vivendas e establecementos de turismo rural en áreas rurais Innkeepers, sobre as modalidades reguladas pola Xunta de Galicia, defender os intereses específicos dos seus propietarios e desenvolvemento, fomentar e promover Turismo Rural e todas as iniciativas de elevar o nivel de vida de natureza cultural, deportivo e social, etc., a ter lugar no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia.