Ar Asociación

1. Nguu
  2. Ar Asociación
Casas Rurales en Galicia

Ma Asociación Galega ar Turismo Rural ko fins sen 'yo̲t'e lucro, hingi seguinte AGATUR:

Wa seu obxectivo é 'ñäni ne apoiar aos asociados, propietarios das vivendas turismo rural ne os establecementos hostalería hindi rural, nas modalidades reguladas pola Xunta Galicia, defendendo os 'nai específicos yoho ya seus propietarios ne desenvolvendo, fomentando ne promovendo wa Turismo Rural e todas as iniciativas para elevar o nivel de vida de carácter cultural, deportivo ne ja ya 'mui, etc., da teñen lugar hingi 'mui xta Comunidade Autónoma ar Galicia.

Asociación Gallega Turismo Rural yá ngäts'i lucrativos, jar sigIas AGATUR:

Pe̲ts'i ya objetivo 'ñäni ne apoyar ya asociados, propietarios ya ngú Turismo Rural ne Establecimientos Hosteleros ja ar ámbito rural, ja ya modalidades regladas ir nge ar Xunta Galicia, defendiendo ya 'nai específicos yá propietarios ne desarrollando, incentivando ne promocionando ar Turismo Rural ne ga̲tho ya iniciativas elevación ar nzaki 'mui ya, deportivo ne ya 'mui, etc., gi pets'i lugar jar 'mui ar hnini Autónoma ar Galicia.